Kızlar eşimle rh uyuşmazlığımız var 9. Hafta da kanamam oldu ve rh uyuşmazlığı iğnesi yaptılar şimdi 28. Hafta da gittim bana bir kez yapıldığı için gerekli olmadığını kanama lekelenme durumda tekrarlanacağını söyledi dr. Kanama olmazsa doğum yaptıktan sonra gerekli görülürse anneye tekrar yapılacak dedi. Var mı bu durumu yaşayan öncesinde kanaması olupta 28 de iğne yapılan oldu mu ?