Kızlar 15+2 günlük hamileyim eşim bugün karnıma dokununca sert niye ki dedi ama beni rahatsız eden bişey olmadı yani karın sertleşmesi dışardan elleyince sert olması mı yoksa içerden bebeğin kasıldığını hissetmek mi inşallah anlatabilmişimdir. Sonuçta içerde bebek var dışardan elleyince sert olması normal değil mi