Arkadaşlar hepinize kolay doğumlar nasip olsun.
Benim ilk anneliğim ve tecrübesizim, kusuruma bakmayın lütfen.
Ben bugün ishal olduğumu farkettim. Bebeğimin de bezini değiştirirken sanırım onun da ishal olduğunu anladım. Panik yapıyorum çünkü bir çok konuda tecrübesizim, bilgim yok. Ateşine baktım, ateşi yok. Başka bir sorunu yok şu an. İshal bebeğe sütümden mi geçti acaba? Şayet öyleyse ne yapmalıyım? Bu büyük bir sorun mu, yoksa doktora gideyim mi? Takip mi edeyim, ne kadar sürerse önlem alayım? Ne yapmam gerekir, akıl verin nolur.. 🙏🏽