1cocuklumom benimde iki buçuk yaşında bir oğlum var ve dakika duruşu yok. Sürekli peşinden koşuyorum bir yerlere çıkıyor duvarlar çiziliyor. Koltuklar boyanıyor 😅 ama beyefendinin enerjisi hiç azalmıyor. 35+1 de hamileyim, ikincisi de erkek doğunca ne yapıcam bilmiyorum. Bir de çok kıskanç kimse bana yaklaşsın istemiyor, kardeşi doğunca nasıl başa çıkıcam bilmiyorum 🤦🏻♀️