tubaa_grl
1.hamileligimde bende 2 li yi değil doktor muhak yaptr dediği için 3 li tarama testini yaptrmistim,%60 down sendromu riski çıktı.buyuk ihtimal zeka geriliği olacak dediler,o kadar stresli ve sıkıntılı bı hamilelik gecrdim ki kafama bunu çok taktim erken doğum riski oldu hep stresten 36+4 de doğdu …aldırmak gbi bı düşüncem de hiç yoktu o yüzden bu testi yaptrdigima çok pişman oldum.dogduktan sonra hiç öle bişey çıkmadı.bosuna stresli
bı hamilelik gecrmis oldum şimdi ikinci hamileligimde bu testleri hc yaptırmadım gayet rahat bı hamilelik geçiriyorum çok şükür….