Raabiagundasi Adete bir hafta kala belirtiler oluyor mu veya yaşayanlar oldu mu veya ne zaman belirtileriniz oldu 😀
Happ Raabiagundasi vallahi benim regle 10 gün var sürekli kendimi dinliyorum bel ağrısı yoğunlukla sol alt aralıklarla da sağ alt kasıkta sızı batmalar oluyor göğüs ucumda da çok çok az bir acı hissediyorum bat 18 bakalım inşallah hepimize nasip olur sağlıkla 🤲🏻
Civciv_ Raabiagundasi adettime 4 gün kala sol kasigimda batma ağrı hissi çok yoğun oldu. Göğüslerde şişlik,mide bulantısı gibi belirtilerim olmuştu erkenden belli etti benim fındık kendini