petitehatunn ben lokman hekim akaya gidiyorum 5500 tlye aldım doğum paketini 10 kadın doğum muayenesi diyor ama ben kaç olduğunu saymadım son zamanlarda daha sık gitmeye başladım belki de dolmuştur hakkım ama benim doktorum 10 muayene hakkım dolsa da para almayacağını söylemişti o konuda içim rahat o yüzden ama bu doktordan doktora değişebilir bilemiyorum hatta herhangi bir durumda hastanede olmasam bile her zaman muayenehaneye gelebilirsin ücret konusunu düşünme dedi benim doktorum şu an muayenehane açtı orda kabul ediyor yeni hastaları doğum paketi de ayarlamış orası için ben bir görüş derim kendisiyle arayıp Op.Dr.Sibel Orçan diye girersen instagramında var muayenehanenin numarası