aslii57 Kızlar çok ağır grip geçiriyorum ateşim 39.1 e kadar çıktı. Eşim de işte hastaneye gidemedim. Duş falan alıp ateşimi düşürmeye caliisyorum. Bebeğe zarar verir mi ? Devlette acile gitcem bebeğe de bakarlar mi.? 15 haftalık hamileyim bu arada
hulya_6363 aslii57 doktor gerekli görürse bakilir canm ama mutlaka GT bir parol serum takar gerekirse antibiyotik başlar
Hnd_01 aslii57 zararlıdır.atesinjz olduğuna göre büyük ihtimal bakteriyel bı enfeksiyonla karşı karsiyasiniz.crpniz yükselirse bebeğinize zararı olur.antibiyotik kullanmak gerekebilir.o yüzden doktora gitseniz çok daha iyi olur ❤️🥰🙏
Onemother1 Doğum esnasında da soruyorlar hamilelikte ateşli rahatsızlık geçirdinşz mi diye.zararı olabilir doktorunuza danışın bence