Zehrabal1 Kızlar kanamam var hastaneye geldim nst çekildi sancı yok ultrasonla bakıldı bı sıkıntı yok şimdi kan aldılar sonuçları bekliyorum . Ne olabilir ki ? Şimdi kanama kesildi kırmızı renkte bı peceteyi dolduracak kadardı . Nişan olabir mı ?
Birbebek Zehrabal1 kendi doktoruna ulaşabilirsen ulaş canım bana doktorum kanama olduğunda hemen gel demişti 36 haftadayım