_mutlu_anneee_ Kızlar şimdi ben geçen kontrole gittim. Bebeğim 400 gram dediler. 22+1 haftalığım, Allah izin verirse kızım olacak ama kilosu çok mu az yada normal mi size sormak istedim
sekerinannesi_ _mutlu_anneee_ Bence normal benim de o civardaydı.Her kontrolden sonra doktora sorun normal mi diye. Bana boyunu kilosunu söylediğinde soruyorum bunu hem içim rahatlıyor🤗
LamiyaCetinkaya _mutlu_anneee_ gayet normal, benim de 23+2de filan 480 gramdı oğlum, normalde de 5 gün - 1 hafta geriden geliyor, sizinle aynı haftaya tekabül ediyor 😊
_mutlu_anneee_ LamiyaCetinkaya cinsiyeti kız ise daha erken de doğabilir ama🫶 sağlıkla gelsin dünyaya🌸
Tgbyldrmhrk 21+5 473 gram dün detaylı ultrasonda öğrendik. 1 hafta önden gidiyormuş. Şimdi yazılanları görünce fazla gibi geldi kilosu.
Guzelszn27 Tgbyldrmhrk benimde 20+6 da 411 dı .bizimkine doktor göbekli dedi zaten😂ama yumurta ve ceviz çok tüketiyorum
Tgbyldrmhrk Guzelszn27 aman bebeklerimiz sağlıklı olsun da kilosu sonrada artar, mühim değil 😊 ceviz ve yumurta benimde her sabah kahvaltimda olur tere,roka, havuç 😊