Merhaba, 11 haftalık hamileyim. Dün temizlik yapıp yorulduktan sonra ilk defa pembe leke geldi. Bebeğimde herhangi bir sorun yoktu şimdiye kadar. Doktora gittim progestan başlattı. Düşük tehlikesi var dedi. Progestandan sonra leke geçti ama şiddetli bel ve kasık ağrım var. Düşecek mi acaba :(