Kızlar 5+5 im. Beta hcg 4400. Gebelik kesesini ilk kez görmek için gittim bugün. Doktor normalde kese rahmin ortasında olsun isteriz ama sende rahmin kenarına yakın dedi. Düzenli takip önerdi. Sonra değişebilir mi bu durum, kese rahimde yer değiştirebilir mi, bilgisi olan var mı