ebrucevik18 Kızlar bugün kontrolümüz vardı 23+2 deyiz rutin kontrol için gitmiştim doktor bebeğin beyin sıvısının biraz fazla olduğunu söyledi böyle bi durumla karşılaşan var mı sonuç ne olacak ne bekliyor bizi
Mimarannee Merhabalar bizede öyle söyledi ne kadar sizin sıvı?Çok üzülüyorum uykularım kaçıyor 😔bize 9.3 dedi