Vildan_krt Hanımlar gebeliğin ilk aylarında mide yanması ,ağrısı için ne yapıyordunuz ekstra 😖çok zorlanıyorum, bir yolunu bulan var mı
cokbilmismom Vildan_krt benimde çok yanıyordu ben renni tablet çiğniyordum iyi geliyordu ve maden suyu
Feyzabeyoglu Vildan_krt bende de oluyor da genelde bisey yapmadan geçiştiriyorum. Kötüyse bayağı Gaviscon içiyorum bi tatlı kaşığı
anneyimmbennn Vildan_krt soğuk süt ya da maden suyu fayda ediyordu bana bir de ekşi elma yiyordum iyi geliyordu başlarda
Use12345 Benim mide ağrısı şişkinlik çok oluyor doktor gaviscon önerdi. Şişkinliğe iyi geliyor ama ağrısı geçmiyor 😩😩