Fikriyeee Merhaba sevgili anne adayları bugün doktora kontrole gittik 13+2 haftalığız doktora cinsiyet hakkında sorduk tabi iyice baktı %70 erkek dedi. Ama ben kız hissediyordum . Birde çıkıntı vardı o çıkıntıyı gösterdi bende gördüm küçücük ama vardı. Doktor kızlarda bu çıkıntı daha küçük oluyor ama 3 hafta sonra ki kontrolde %100 derim şimdi erkekvari diyorum dedi. Nasıl böyle denilipte değişen var mı bilhassa erkek anneleri sizden yorumlarınızı rica ediyorum☺️
Linnaella Fikriyeee bana da 13 haftada aynısini söyledi yüzde doksan dedi erkek çıkıntı da gösterdi ama genede tam bellı değil kimseye söyleneyin seri 16. Haftada çağırdı bakalım hayırlısı olsun
Smiley87 Fikriyeee ben en son 14 de gittim doktorum dedi ki bu hafta da en fazla %70-80 olasılık verebiliyoruz 3 hafta sonra kesin söylerim dedi
Pinkyy Fikriyeee canım benimde 12.haftada yüzde 80 erkek dedi hatta bende gördüm çıkıntıyı,kızlarda da o haftalarda hafif çıkıntı oluyormuş sonradan hafta ilerleyince erkek bebeklerinki iyice belli oluyor demişti doktorum,bende rüyamda hep erkek gördüm 💙💙
Semaburak Fikriyeee bende erkek hissediyodum ruyamda falan erkek gördüm hep doktor büyük ihtimal erkek dedi o haftalarda 15. Haftamızda kız dedi şimdi kız jesinleşti 😂
Esba2019 Bana 10+6 da erkek dedi canım hatta gösterdi çıkıntıyı 13+5 de tekrar gittik kız dedi değişmez 16 haftada kesinleşir dedi pazartesi kontrol var çok heyecanlıyım kızımız netleşecek inşallah 😍😍😍😍👼
Zeynepnaz Fikriyeee bana 12 gihaftalıkken kız dedi 13. Haftada erkek dedi beni yalancı çıkardı dedi doktorum ama Burada okuduğum ve duyduğum kadarı ile o haftalar yorum yapmak için erken. Çünkü değişenler çok olmuş. Bu Cumartesi randevum var bakalım ne diyecek. Önemli olan sağlıklı olmaları🙏
Rstasar Fikriyeee benimde o haftalarda %70 erkek dedi sonra kiz oldugu belli oldu.hemde baya baya pipi gibi gorunuyodu kordonmus .Hicbirsey almayin bence bekleyin dr lar anlamiyor cunku cok az i kesin olarak biliyor