iremkayaaaa Yükseliş için 2 değer yeterli oluyor genelde. Cuma gününe randevu alıp gidebilirsiniz. Makineden makineye değişiyor ben özel takipliyim 12. Haftamda cinsiyeti bile söyledi doktorum devletin cihazlar biraz daha geç görebiliyor. Özel de kan ve idrar ücretleri yüksek tutarlı oluyor sağlık ocağında her testi yaptırıp sadece kese için de doktora gidebilirsiniz. Hazırlıklı gidin belki karından göremezse vajinadan bakabilirler 🤗