idolice Anne Adayları Merhabalar 👋 Daha Önce 2 Bebek Kaybettim Karnımda Öldüler. İlkinde Belirtilerin Bazıları Bitmişti Ama Ben 2. Trimester’a Giriyorum Diye Artık Vücudum Alışıyo Sanıyodum Ama Sonra 25 Gündür Öldüğünü Öğrendim 😞 Şimdi Tekrar Allahım Nasip Etti 7+3’teyim 3 Gündür Yorgunluğum Bitti Diğer Belirtiler Devam Ediyo Ama Korkuyorum Allah Korusun Benzer Bişey Yaşamaktan 😔 3 Gündür Yorgun Hissetmemem Normal Midir Kızlar Benzer Şeyler Yaşayanlar Varsa Acil Yardım Edebilirler Mi Lütfen❓🙏🙏🙏
Nursemom90 Belirtiler hergün aynı olmuyo bazen enerjik bazen bitik mesela ilk haftalarda deli gibi uyurdum şimdi uyku ne mümkün ilk iki ayı kolay geçirdim 9. Haftada başladı benim belirtiler inşallah sağ salim doğar dua et
idolice Nursemom90 Teşşekkürler İnşşallah Rabbim Hepimizin Sağlıkla Kucağına Almasını Nasip Eder Canım Her Gün Her Saniye Dua Ediyorum. Aslında Biliyorum Her Gün Aynı Olmaz Ama Diğer 2 Kötü Deneyimden Kaynaklı İçime Bi Korku Oturuyo...
Zozan73 Benim ilk haftalar aşırı uykum geliyordu şimdilerde ise 8+0 olduk yemeklerden tiksiniyorum yiyeyimiyorum aç kalıyorum kahvaltı hariç onuda fazla yiyemiyorum
idolice Zozan73 Aynen Canım Benimde Öyle Vicdan Azabından Olmasa Hiç Bişey Yiyemeden Yaşayacak Gibiyim 🙄