ZumrasMom_ Hanımlar bugün doğum yapalı 1 hafta oldu ve kızımı emzirmek için uyandırmaya çalışıyorum ama uyanmıyor ne yaparsam yapayım
Gulcangzl16 ZumrasMom_ emmesi gerekiyor canım ayağının altını çimdikle ıslak bezle vücudunu sil doktorumdan gördüm
Tucemsiiii Ahh sarılık geçirdik ve asla uyanmıyordu. Resmen denemediğim şey kalmadı denediklerimi dene uyanır. Islak mendili ayaklarının altına sür Sert şekilde topuklarına vur Gıdığını kaşı
Camlicagizem ZumrasMom_ Bende kızımda aynı sorunu yaşadım hemşirenin acımasızca topuklarına vurup sıktığını gördükten sonra gelmişti o cesaret kan şekerinin düşmemesi için uyandırman lazım canım yoksa bide sarılıkla uğraşırsın
busraakurt52 Kızınız sarılık olmuş olabilir buda yeterli beslenemediğini gösterir topuklarına sert şekilde vurun altını açıp bekletin yüzünü silin bir şekilde uyandırın