2_erkekannesi Hanımlar selam 30 haftalık gebe olanlar bebişlerinin boyunu ve kilosunu söyleyebilir mi ben merak ediyorum benim bebiş ne durumda doktor biraz iri dedi de ondan 😍🥰😘
sekerinannesi_ 2_erkekannesi Sizde şeker var mı? Genelde şekeri olanların bebişleri biraz iri oluyor da.
KaraVeAnnesi55 Bende 29 haftalıkken gitmiştim şuan 30+2yim benimkinede iri dedi boyunu bilmiyorum ama 1600dü en son
sekerinannesi_ 2_erkekannesi Bende de şeker olduğu kilo almadım aksine zayıfladım. Herkeste farklı etki yaratıyor 🤦🏻♀️