bademommss__ Selam kızlar 30 haftalık hamileyim geceleri yatmadan 1 kez progestanı fitil olarak kullanıyorum gun icinde bazen beyazla karısık bazen de sadece su gibi akıntı oluyor, bu bebegin suyu degildir di mi randevum ptesi evham yaptım
Ebru-29 bademommss__ beyaz süt kesiği gibi akıntı yapıyor progestan. Sadece su gibi akıntı yaşamadım ama hamileligin ilk zamanı bir kaç kez kullandım beyaz akıntı olunca doktorum normal ihtiyaç dışını atıyor vajina demişti
gamzecgr bademommss__ yine kontrol ettirin ama progestan kullanınca normal vücut alması gerekeni alıyor kalanı atıyor akıntı ile
likesah bademommss__ progestan su gibi akinti yapiyor. Ben de uzun sure kullandim progestan beyaz ilacin atildigi akinti zaten oluyordu onun disinda su gibi renksiz kokusuz akinti da oluyordu. Randevuya gittiginizde doktorunuza yine de sorun tabii.
Elifttk bademommss__ gece progestan bnde kullanıyorum öğlen gbı beyaz ılacla su seklınde akıntım oluyo normal diye okumuştum
bademommss__ Beyaz süt kesigi gibi geliyor haricinde su gibi bi akıntı da var su olsa anlaşılırdı herhalde ya:(
Fatmadali Ben aşılama yaptırdım 10 gün önce henüz gebelik belli değil ama progestan fitil kullanıyorum benimde aynı tarifinizde ki gibi akıntım var. Bazen beyazlı karışık bazen sadece su gibi akıyor resmen
sekerinannesi_ bademommss__ Ben 3 ay kullandım. Bende de aynısı oluyordu. Bazen beyaz bazen berrak su gibi. Doktora sordum fitildendir ama biraz ara verelim su olayını takip edelim dedi. Ara verdiğim sırada yine lekelenme olunca hemen başlamıştım. Aynı şekilde akıntı devam etti ve çok şükür bir sorun olmadı. Ama siz doktora mutlaka söyleyin. Herkeste farklı olabiliyor.
bademommss__ Esrac96 servikal kısalıgım yok yani haftama göre normal şu an, genelde yatıyorum ve iş yapmıyorum sadece yemek hazırlıyorum diyebilirim
bademommss__ Esrac96 zorlanıyorum tabi yani oturup kalkıyorum ama 8 aydır doktor kontrolu harici 1-2 kez disari ciktim diyebilirim😂
Esrac96 bademommss__ ay bende artık 1 haftadır evin içinde yürüyorum bazen oturuyorum sol yanım çürüdü 😂