Mgto bence insan basına gelecekleri bilmediği için heyecan korku oluyor hiç korkma inan 2 güne unutuyorsun herseyi ben ilk doğumunu öyle atlatmıştım 🥰 ya bende bunu biliyorum ama dikiş düşüncesi beni bitiren tek şey , Allah razı olsun inşallah sende kolayca doğurursn ilk doğımda kesi oluyor yırtılmaman için ama merak etme hiçbirini hatrlamıyosn ve acı vermiyo ıkınma anında olup bitiyor hersey ( devlette doğum yapıyorum)