arkadaşlar idrar kültürü sonucuma göre doktor bu ilacı verdı. gebe değilim ancak risk var korunmuyoruz bu ay da şansa iyi değerlendirmiştik günleri 😒daha adetime 11 gün var yani hamilelik varsa bile 2 3 haftalık su an. kullanan oldu mu cok kotu hissediyorum