Bugün randevum vardı ama alttan bakacağını geçen hafta gittiğimde söylememişti bugün de gittiğimde hadi alttan muane edelim bakalım dedi çok gerilmiştim ama hiç korkulacak bişe değilmiş burda paylaşmak istedim korkan arkadaşlar varsa kendinizi kasmayın rahat olun gerçekten bikaç saniye sürüyor doktorumunda eli hafifti yani öyle paldır küldür bişe değildi çok rahat geçti benim umarım sizlerinde öyle geçer