Esrakeles Kızlar 34+4 üm ve inanılmaz bel ağrım var ve hafif miğde bulantısı isal falan var doğum belirtisi falan mı bunlar acaba ?
Mgto Esrakeles oladabilir olmayadabilir bel ağrısı regl ağrısı sancı belirtileri diye biliyorum ishal de öyle demişlerdi yaşayanlar ama bence bi nst ye giderseniz daha garanti olur sancı mı değil mi anlaşılır daha vaktiniz var çünkü
Esrakeles Mgto doktorum 36 da gel nstye giriceksin dedi bilmiyorum iki gündür bu şikayetlerim arttı bakalım geçmezse gidicem bende endişeleniyorum