1melek-annesi Kızlar 33 haftalık hamileyim magvital toz kulaniyordum çok rahatsız oluyordum doktor bana onun görevini gören magosit hap yazdı ilk defa bu hapı kulanicam ise yariyormu krampları geçiyormu😑
gamzecgr 1melek-annesi ben kullanmıştım 20 li haftalarda ama beni pek kesmemeye başladı haftam büyüdükçe oceanin magnezyumuna geçtim ama memnun olanlar da var bünyeyle alakalı olsa gerek
Aselkus 1melek-annesi bende magvital kullaniyordum bugun magosit aldim normalde hap sandim ama buda eritiliyor mus suda
Elzem07 1melek-annesi bende aşırı siddetli kramplar oluyordu özellikle 15. Haftalarda 25. Haftalara kadar magosit hala kullanıyorum. Epey iyi geliyor 💙
mavideniz6 1melek-annesi ben de suda eritmeni midem bulandığı için bıraktım magosite geçtim bence iyi ama ağrılarıma kesin çözüm değil hafifletiyor diyelim
Kbroz Evet ben magosit kullaniyorum memnunum.Ayrica osteocarede kullaniyorum ama.Hem kalsiyum hem magnezyum var içinde.Kramplardan çok korktugum için cift dikiş gidiyorum ne yalan soylim🙈 Kramp şikayetim yok çok şükür.
Ummuhan-ckr Aselkus ayy nolur benide bilgilendirin magvitalden magosite geçtik hap olarak mı suda mı eriyecek bi anlamadık her biri bişey diyo nolur yardımcı olun
Elzem07 Ummuhan-ckr ben magositi Hap olarak içiyorum canım mavi beyaz kutusu. Doktorunuz söylemiştir zaten yani eritilmiyor direkt ağızdan su ile alınıyor normal ilac
Hnd3535 Ummuhan-ckr magosit küçük beyaz değil mi? Oyleyse hap şeklinde kullanılır suyla içilir suda eritilmez. Magvital ve magnorm büyük suda eritilir
Aselkus Ummuhan-ckr bugun aldim da eczanede uzerine yapistirdiklari etikette suda eriyecek yaziyor smdi eriteyim olursa sizede yazayim
Aselkus Ummuhan-ckr ben uzerinde yazdığı icin suda erittim ama olmadi normal hap seklinde icilecek sanırım daha bugun basladim cok sukur magvitalden sonra ise yaramaz sandim ama kramp olmadi
byzblt Elzem07 ben bu hapı büyük geldiği için tek seferde icemedim kusma hissi yaratıyor ne zaman denesem bende kırıp içiyorum bir zararı olur mu genelde hapları kırmayın diyorlar ya çentikliler dışında
Xxxmelodi666 1melek-annesi doktor onu verdi kesmiyor günde ikiye çıkardı ağrılarım o kdr çok ki yine pek kesmedi mecburen kullanıyorum çünkü bir haftalık ara verdiğimde çok daha kötü olmştm
Senneanlarsinya Ben hap olarak içtim baya da iyi gelmişti ama su an 38deyim ilaç içmekten midem bulanıyor artık bıraktım hiç bişi içmiyorum