Busra_zeynepela Merhaba ben 22+5 haftalık hamileyim bir haftadir vajinamin üst tarafında ara ara giren batma ağrı oluyor bacaklarima vuruyor artık ilk hamileliğim değil ama ilkinde hiç böyle olmamışti doktora gitmedim bişey olur mu diye korkuyorum
Zararsiz01 Busra_zeynepela ben de 19+4 haftalık hamileyim , aynı şekilde darbe almış gibi ağrıyor sebebi büyüyen rahim endişe edilecek bir durum yok. Magnezyum kullanıyor musunuz?
Busra_zeynepela Zararsiz01 evet kullanıyorum ama her gün ya da her ağrıda kullanmadim kullanmam gerekli galiba
Busra_zeynepela balkizim_06 sizin haftaniz yakın belki hazırlık yapıyordur doğum için ama haftam erken rahim acikligim yoktu geçen hafta tabi annelik endişe