KuzeyinAnnesi10 Eslem2112 ben kullanıyorum içine göre kesiyorum 1 yağlı kağıdı 4 de bölünce tam olarak içine sığıyor canım kesiyorum 1 tanesini koyuyorum kalanı dolaba koyuyorum lazım oldukça hazır dursun diye çok rahat oluyor.
BirVeraAnnesi35 Eslem2112 kullanılır, internette içine uygun kalıpta yağlı kağıtlar satılıyor. Silikon olanlarıda var ben onlarıda kullanıyorum kolay oluyor kağıttan
fatos2404 Eslem2112 uzmanlar airfryerin sağlıklı olmadığını söylüyor keşke kullanmasanız mikrodalga fırınların lüks hali gibi bişey
yesilkahve BirVeraAnnesi35 ya ben de silikon olan kalıplardan aldım ama kullanmaya bir türlü cesaret edemedim. Herhangi bir sorun yaşadınız mı koku falan bırakıyor mu? Pişirme süresini uzatıyor mu?
BirVeraAnnesi35 Eslem2112 benim başıma gelmedi ama silikon olanını daha çok kullanıyorum ona bişey olmuyor hiç
Eslem2112 fatos2404 oyledd canım gunumuzde artık ne sağlıklı ki yediğimiz yemekten tut içtiğimiz suya kadar hepsi sağlıksız
fatos2404 Eslem2112 öyle tabi maalesef ama elimizde olan şeyleri de göz arda etmemek lazım tercih meselesi tabiki ben kullanmıyorum sadece fikrimi belirtmek istedim