Kızlar dün test yptım silik çıktı kan verdim beta 6 çıktı bugün regl oldum bu durumu yaşayan Çar mı bu testi se şimdi yptım çok silik bir çizgi var regl’ken hamile kalma ihtimali olabilir mi bu durumu yaşayan var mı çok değişik bir durum içerisindeyim