gamzee07 Kızlar benim gibi erken sancı sı çıkan varmı aranız da çok hafif hafif başlamış sancılarımız
Elcoo123- gamzee07 benimde 34+5 de çıktı hatta doktorum doğurmaya mı niyetlendin demişti 37. Haftadayım bir daha hiç çıkmadı 😂 ilk nst de aşırı heyecanlanmıştım
Nuraslanklc gamzee07 bizimde o zaman başlamıştı sancilae doktor güzel iyi falan demişti ama 39+5 te dogmustu😀 doğuma hazırlık yapıyor rahim
Minigiim-vebenn52 Magnezyum kullanıyo musunuz sancı olsa da dogumu geciktiriyomus sanırım doktorunuza bi danışın kullanmıyosanız
gamzee07 @Minigiim-vebenn52 ilk aylarda kullandım canım içmiyorum iki üç aydır valla tadı kötü diye içmedim bida