Sevalinkaa minik_kurabiyeee daha fazla kısmından bakarak hallettim ama emzirme sütyeni almak çok gereksiz. Göğüslerimin bu kadar büyüyeceğini düşünemedim aldım şu an küçük geliyor. Onu doğum sonrasına bırak bence
Sevalinkaa minik_kurabiyeee 3-4 tane yenidoğan zıbın 2-3 tane 5li hastane çıkışı al birde pwtiksiz alt al. Kızım 22 günlük patiklerle hiç rahat edemiyor o yüzden patiksiz giydirip çorap giydiriyorum Çünkü ayakları çok hareketli
minik_kurabiyeee Sevalinkaa evet dediğiniz de çok haklısınız aslında peki başka neler gerekli veya gereksiz
minik_kurabiyeee Sevalinkaa 3 4 tane falan yeterli olur mu acaba ondan emin değilim hani sürekli degistirmek gerekiyor ya
Sevalinkaa minik_kurabiyeee alt tarafı zıbın ihtiyaç halinde alırsın zaten devamlı yıkanıyor. 4 tane kullanıyor kızım şu an lazım olmadı fazlası şimdilik
minik_kurabiyeee Sevalinkaa anladım haklısınız yani çok teşekkür ederim başka neler alayım veya almayayım