1palyaco Kızlar bazen vajinada yanma hissi oluyor adet olduğum zaman olduğu gibi ama çok nadir ve bazen oluyor . İnternette baktım normaldir hormonlardan kaynaklı yazıyor ama yaşayan var mı bi risk oluşturdu merak ediyorum .
Serendipty 1palyaco bende de oluyor o canim bence hafif mantar olabilir ben sezaryen dogum yapacagim icin onemsemiyorum ama normal dogum yaoacak olsam kesinlikle firil kullanirdim
Minigiim-vebenn52 1palyaco idrarda cıkmasa da rahim ağzında da enfeksiyon oluyomuş bende de çıkmadı idrarda ama bende de koku var ama doktorum ısrarla rahim ağzına bakmıyor demek ki önemli değil ne bileyim