minikmucizeemaak Annebali1 Eşim 2 vardiya çalışıyor 8-4 4-12 annem sadece 1 hafta kalacak sonra tek kalacağım luanlık öyle istiyorum korkum vs olursa 4 12 de akşamları gelir annem diye düşündüm
Minisannesiii İlla basar korkar diye birsey yok ama bizim buralarda tek kalmasin derler ve yalnız bırakmazlar 4o i çıkana kadar
Minigiim-vebenn52 Ben normalde de korkuyorum zaten ara sıra lohusayken de 40 gün tek kalmak istemicem
MirsT Minigiim-vebenn52 O tip şeyler değil de süt sıtması oluyor ya da ağrın dışın olursa yanında birinin olması iyi 😌 diğer şeyler hurafe korkma hiç hormonlardan karışık rüyalar görmek normal ama farklısını getirme aklına
Annebali1 minikmucizeemaak benimde eşim isngeregi şehir dışına gitti önceden tek kalıyordum bebekle ilk olacak inşallah birsey olmaz annemde dun gitti daha yanımdan şehir dışında oda
Deletedmom_116 Annebali1 ben tek kaldım gündüzleri sürekli geceleri eşim vardı hucbiseyde olmadı Cokk şükür
Yigit_Yagiz_Moms Annebali1 gündüz bir şey olmuyor da gece çok kabus görülüyor . Ben çok korkmuştum. Bir de lohusa kadın yalnız bırakılmaz zaten mümkünse anneniz kardeşiniz ya da kayınvalideniz sizinle kalsın
Tugbazdmr Annebali1 ben hiç tek kalmadım eşim yıllık izindeydi annem vardı kayınvalidem vardı yinede 4 gece çok korktum kabuslar gördüm. Bence tamamen psikolojik bir durum 🤷🏽♀️
Minikperi Annebali1 bunların hepsi hurafe hanımefendi. Şaman inancı. Peygamberimiz bunları terk etmeyi emrediyor. Kalabilir tabi ki niye kalmasın.