Ayseanneeee ikinci gebelikse olabilir belki canım ama ben yine de bu haftalarda bazen hissetmemek normal diye biliyorum. Bebek çok küçük olunca alanı geniş oluyor. Arkalara gidebiliyor dönebiliyor. Pozisyona göre hareket duyulmuyor bazen. Ben için rahat etsin diye diyorum yoksa doktora git yine sen mutlaka