Bence kendinizi yormayın , bir gün iş yapmayla dinlenme ile olmaz belki ama ben kendimi biraz yordum yüklendim, kanamam oldu sabah fark ettik ve 30.haftada bebek başı erken döndüğü için kanamam olmuş 1 gece hastanede yattım . Bazı şeylerin telafisi yok kendinizi yormayın :(