zeryyyyy1 arkadaşlar ben tiroid ilacı kullanıyordum gebeliğimden önce 50 mg sürekli kullandığım ilaçtı ama son 2 gündür içtiğim gibi kusturmaya başladı böyle birşey yaşayan varmı?
Gloria06 zeryyyyy1 ben de kullanmaktayım fakat acaba kusmanız ondan olmayabilir mi diye düşündüm. Yani tesadüfen sonrasına denk gelmiştir gibi geldi bana çünkü bir bağlantı yok aralarında 🙏
zeryyyyy1 Gloria06 anlamadım bende sürekli hamilelik önceside kullanıyordum sonrasında da kullandım sadece 2 gündür bu şekilde mide sıvımı kusarak çıkarıyorum sadece su ve sarı su
zeryyyyy1 Efnanefnan 11 haftalığız daha öncesi asla kusma mide bulantısı yaşamadım 2 gündür bu şekilde ilacı kullanmasam yine midem bulanmıyor kullandığımda oluyor
tugbadurmaz34 zeryyyyy1 bende 50 mg levotiron kullanıyorum ama hiç öyle bulantım kusmam olmadı bence başka bir sebebi vardır bu arada siz gebeyken 50 den devam mı ettiniz yani genelde tüm doktorlar gebelik oluştuğu an itibariyle 25 ten başlatırlar değerin ne kadar yüksek olursa olsun en düşükten başlatıyorlar siz direkt 50 den devam mı ettiniz
Efnanefnan zeryyyyy1 yani doktoruna danis ama genelde hep hamileler iciyor ben hanile.degilim bende iciyorum 75 ama bulanti yapmiyor .
tugbadurmaz34 zeryyyyy1 keşke doktora danışsaydınız ilk aşamada hiçbir doktor 50 den başlamanızı ya da devam etmenizi istemez bebeğe çok ağır geleceğinden bence biran önce dahiliyeye görünün durumu izah edin
Muberra_cay93 zeryyyyy1 125 mg kullanıyorum, hamilelik öncesi de kullanıyordum 25 haftalığım ve hiç böyle bir etkisi olmadı, midenizi filan üşütmüş olabilirsiniz, malum salgın var ishaliniz de varsa doktora görünün bence🥴