Ihlamurrengi Alıyor ama geriden geliyor. Çok üzülüyorum. Yediğim içtiğim son hafta işeyaramamış gibi. Süt, kefirceviz, balık, meyve… Bakalım yarın kendi doktorumda kaç kilo çıkacagız. Çoook üzücü çok.
minikmucizeemaak Ihlamurrengi Yapısal olabilir mi canım? Anne baba zayıf doğduysa bebek de olabilirmiş. Benimde 34+6 da 2520 kg di çok da aşırı bi fark yok aslında
ragi7012 Ihlamurrengi doktoruma ne yemeliyim kilo almasi icin diye her sordugumda sen kac kilo dogduysan babasi kac kilo dogduysa o oranda kilo ile dogar dedi. 🫰🏼
Ihlamurrengi minikmucizeemaak Karnı 3 hafta geti zaten. Bugün başka dr ye gittim evimin dibinde hastaneye hareket az diye. O dr dedi. Zaten biliyordum ama 2300 olmuştur demiştim. Beçen hafta perşembe 1950ydi kendi hastanemde. 6 gün geçmiş 2100 olmuş :( kafa küçük benim gibi. Bacak uzun benim gibi. Ama karnı geri. Ben de çok zayıf doğmuşum. Hatta 40. Haftada 2500 falanmışım ama o kadar yemeye bu kilo anlamadım
minikmucizeemaak Ihlamurrengi Pek de bilgim yok bu konularda, hatta ben bile kilosu az mı diye düşünüyorum arada doktorum iyi diyor ama sağlıkla gelsinler inşAllah toparlar canım
Sabiye51 Bnm çocuğumda zayıf 38 hafta 2600 gr çok güzel saglıklı beslendim çocuğa kilo aldıracak herseyi yedim çocuk almak istediği kadarını alıyor bnce hiç üzülmeyin kac tane doktora gözüktüm yapısal dedi saglıklı olsun önemli olan bu
Ihlamurrengi Sabiye51 İnş bşka sıkıntısı yoktur. Perinatologlarım(2 dr ye gidiyorum) aynı fikirdeler: “bebekte sıkıntı var ki kilo alımı yavaş” Bu üzüyor işte. Yapısal bence de yahu.
didemkose Ihlamurrengi bana protein ağırlıklı beslen dedi perinatolog yumurta ve kırmızı ette tüketin
Ihlamurrengi didemkose kırmızı etle çok çok aram yok. Kendi yaptıgımı yiyemiyorum. Diğer her şeyi yedim yiyorum canım ;)
Elzem07 Ihlamurrengi bana küçük gelmedi canım ya bende 34 te 2300 dü. Yapısal genetik faktörler cok etkili oluyor böyle durumlarda. Bence küçük değil.
hulya_6363 Ihlamurrengi ultrasoda doğuma girmeden yarım saat önce doktorum bebeğin 2.100 gr. görünüyor yanılma payı da oluyor daha zayıf da doğabilir demistj ve doğum yaptm 2.500 doğdu bebeğim doktorum çok şaşırmıştı sen yemene içmeye dikkat et ve sırf bebeğim kilo alsın dye gereksiz kalori alma bebekler son haftalarda bianda kilo alıyor ben 35 .haftamda doğu. Yapmitkm ve sadece et ve protein ağırlıklı sebze meyve yerdim kuruyemiş kabak çekirdeği muz, havuç kahvaltı da 3 tane haşlanmış yumurta meyve vs.
Ihlamurrengi hulya_6363 1 yumurta yiyorum ama 2 gündür malesef dikkat etmedim yememe içmeme. Diğerlerini ben de yiyorum 🙏 ay inş benim kızım da güzel ve sağlıklı bi kiloyla doğar herkesin evladı gibi🩷
Ebrulikk Ihlamurrengi bende 35 haftalık hamileyim dün doktorum 2200 zayıf dedi canım sıkıldı ama napim sağlıklı olsunda böyle gider kilo almazsa 37de alırız dedi
Ihlamurrengi Ebrulikk benim alıyo kilo ama allahtan. Bakalım ya. Küveze girmesinden korkuyorum. Çok bekledim bu bebeği 😉
hulya_6363 Ihlamurrengi 1 yumurta çok az canm. Ve hergun kirmixj et ye tavuk ye yeşil mercimek ye bunlar iyi kilo yapar