SeherYILDIZI2746 Herkese merhaba kızıma annemin adını kurmayi düşünüyorum Allah nasip ederse(Zeliha) ama yanına bir isim daha eklemek istiyorum isim zor olunca ikinciyi bulamadım size Sormak istedim🥰sizce?🥰
Minikperi Asya011 burda çok okuyorum ben de ad kurmak deyimini kullanıyolar. Ad koymak aslında. Acaba nerenin söylemi? 🤷🏻♀️
SeherYILDIZI2746 Damlaalyz evet ismi güzel ama Bizim isim biraz zor ve az duyulan bir isim bu yüzden yanına isim yakışmıyor🫠