Gldn1905 Arkadaşlar Merhaba 27+2 haftalık hamileyim son iki gündür kasık ağrısı var sağ tarafıma yatıyorum sağ kasığım sola yatınca sol kaşık ağrısı oluyor sizce normal mi Salı günü doktor kontrolüm erken mi gitmeliyim ?
Gldn1905 mirayandme yok lekelenme ve kanamam çok şükür bilmiyorum korktum biraz teşekkür ederim verdiğiniz bilgi için
Gldn1905 Ankara-58 aa iyi çok şükür bende panik oldum kontrole erken gitmeyi bile düşünüyordum kaç haftalık hamilesiniz ?
Yma Bendede hep oluyor hep sol kasık. 17 haftalik hamileyim doktora gittim enfeksiyona kültüre baktı bişi cikmadi ama agri oluyor ve sürekli endişe duyuyorum bir taraftan kanama yok iyi diye kendimi avutmaya çalışıyorum
Zehrabal1 Gldn1905 hiç bişey bende sormayı da unuttum hep normaldir diye gecistirdim ama bu son 3 gündür baya agri oluyo ama anlık oluyor devam eden bı agri olmadığı için gene çok takmıyorum