Arkadaşlar ben ve eşim iş nedeniyle Bodrum ’da yaşıyoruz ikimizin ailesinden de kimse yok burda ve bazı sebeplerden dolayı doğum zamanı kimse gelemeyecek yanıma kaynanam doğuma bize gel dedi onlar köyde kalıyor ve arabaları falan yok ulaşım sıkıntısı olur hastaneye bi de orda ben rahat etmem diye gelmeyeceğimi uygun bi dille söyledim annem de bize gel dedi annemlerde araba da var ulaşım sorunu da yok ayrıca orda rahat ederim diye olabilir dedim sağ olsun kaynanamlar da anlayışla karşıladılar sen nasıl rahat edersen öyle yap dediler siz olsanız napardınız? Ya da yaşadığı şehirden başka şehirde doğum yapan var mı? Bu arada kaynanamlar Van da annemler de Batman da 😂 😂