Kızlar 25.haftamdayım dün kontrolüm vardı gittim bebek 950 gr hersey yolunda bi problem yok dedi. Şeker yüklemesini sordum kilo alımlarıyla bi sıkıntı gözükmüyor 28.haftada tekrar gel duruma göre belki parmaktan ölçümle takip edersin dedi. Şeker yükleme testi yaptırmalı mıyım kesin yoksa doktoru mu dinlemeliyim kafam karıştı