Mystery_ak Selamlar herkese. 34+5 haftalık hamileyim. Evdeyken hiç bir sıkıntım yok ne sancı ne vs doktora Nezaman gitsem ya enfeksiyon çıkıyor ya sancım çıkıyor Nst de sancım çıktı bugün ama ben bisey hissetmiyorum erken doğum riskim var böyle giderse bende fazla stres yapıyorum alttan muane oldum oda canımı acıttı biraz alttan açılma yok ama kanamam oldu buseferde yani gidene kadar biseyim yoktu alt üst olup eve geri dönüyorum. Bunun gibi benzer şeyler yaşayanlar beni aydınlatabilir mi böyle olup haftasında doğuran oldumu acaba?
AlpEmir Mystery_ak bende 34+5 im Nerdeyse tam tersi durum var) Evde ve dışarıda yürüyünce karnım taş gibi oluyor ağrılarım var ama doktora gittim mi karnım yumuşacık hiç sancı olmuyor)) Doktorum 38 haftayı aşmaz diyor bakalım ne zaman gelecek , önemli olan sağlıklı olsun🤲
AlpEmir Geçende trafik kazası geçirdim , eve geldiğimde baya stresliydim sürekli sertleşme vardı , ertesi doktora gittim hemen nst ye aldı yine hiç bir şey yok , sanırım bebeğim hastane ortamını çok beğeniyor ve sakinleşiyor orda😀