Merhaba kızlar benim hikayem biraz uzun. Ben 2 sene önce ilk kürtaj 2 ay sonra da 7 aylık ölü doğum gerçekleştirdim. ( kovid olmuştum aşırı öksürüğüm vardı plesantaya giden damar yırtılmış dediler ) Çok zorlu bi süreçti Rabbım kimsenin başına vermesin iki tane meleğim var. Genetik test patoloji vs hersey temiz geldi kader nasip dedik sabrettik. 1 hafta önce vücudumda farklılık hissettim adetime 5 gün kala erken gebelik testi yaptım 5 6 saat sonra çok ince bir çizgi çıktı. Ertesi gün tekrarladım 2 saatte çizgi çıktı ertesi gün yine tekrarladım çizgi 15 dakika içinde çokta net olmamakla birlikte belli oldu adetime 3 gün varken acile kan vermeye gittik beta 16 çıktı bugün adetime 1 gün bar tekrar kan verdim 65 çıktı. Umarım sorunsuz sağlıkla ilerler bana dua edin. Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah hala inanamıyorum ama ben sanırım hamileyim :)