Son adet tarihine göre 3+5 hamileyim. Bugün kan vermeye gittim almadı sağlık ocağı. Sağlık ocağı değişimi istedim yarın kan vereceğim. Testlerim bariz pozitif ben ne zaman normal doktora gitsem keseyi görürüm. Cumartesi gitmek istiyorum 4+1 oluyor gözükür mü sizce?