Amniyosentez yaptırdım ben zor bir işlem değil, risk illaki var ama ben yine doktorum önerse yine yaptirirdim iyiki yaptirmisim dedim, kesin sonuç veriyor, doktorunuza güveniyorsanız yaptırın derim kendiniz ve bebeğiniz için en doğru kararı siz verirsiniz içinizden gelen sesi dinleyin 🙏