_06ogretmenanne Yarın şeker yüklemesi yaptıracağım. Doktor sadece aç gelmem gerektiğini söyledi. Akşam kaçtan sonra yeme içme olayını bırakmak gerekiyor acaba?
likesah _06ogretmenanne en az 8 saat aclik gerekiyor diye biliyorum. Sabah doktora gitmeden once su da icmeyin.