Kızlar pzt acillik oldum kasık agrisindan geçen hafta 5 günlük antibiyotik vermişti doktor kullandım anlaşılan bı işe yaramamış şiddetli kasık ağrım vardı yerimde duramıyordum ve yürüyemiyordum acil iki serum verdi tahlillerim yapıldı enfeksiyon dedi ilaç da vermedi şuan ağrım kasıklardan karnımın yanlarına geçti ne yapıcamı bilmiyorum tekrar hastaneye gidicem randevu 17 sine nasıl baş edicem bu ağrıyla yaşayanlar varmı aynı durumu