Raabiagundasi Merhaba kızlar adetime 9 gün var göğüslerim de aşırı ağrı var ara ara gelen bir bel ağrısı aşırı uyku hali ve yorgunluk hissim var
Sermec27 Raabiagundasi bence daha çok erken ben ilk oğlumda 4 gün kala test yapmıştım çok çok silik çıkmıştı
esmos27-e Raabiagundasi çıkmaz şuanda sonuç canım en erken adete bir gün iki gün kala çıkar bence ve belirtiler bu kadar erken olmaz diye düşünüyorum
desertrain Raabiagundasi benim altı gün kala net cıkmıştı erken gebelik testinde sizin de varsa silik çıkabilir belki
esmos27-e Raabiagundasi yani çıkmaz 8 gün varsa bu belirtiler ama inşallah vardır umut kesmek hiçbir zaman yok😌
Sevinc-Berna87 Raabiagundasi benimde 2,6 cikti ama adete 8 gün vardı simdi bekliyorum cuma günü test yapcam
Aminealeyna Raabiagundasi 10 gun once yaptigimda test negatifti 4 gun kala yaptim pozitifti hamile oldugumu öğrendim yani dah erken bence