Skgda çalışan yada doğum raporu ile ilgili bilgisi olan varmı ?
Sorum şu,32.haftada çalışabilir raporu aldım 36.haftada izne ayrıldım. 30 Ekim’de doğum yaptım,iş başı tarihim 1 Şubat gozukuyo benim o arada çalıştığım günler izne eklenmiyor mu onu anlamadım