Canım bende 20 haftalarda hissetmeye başlamıştım sonra bir anda kesildi hatta 25 haftaya girdim dün endiselenip doktora gittim bebek hareketinin hissedilmemeside önemliymiş bende bilmiyordum neyse saglikojgina gittim kalp atışını duyduk ama ebe doktora gidip bebegin hareketlerinide izlemem gerektiğini söyledi Allaha şükür birsey çıkmadı gayet yerinde endişelenme ama bir genede icin rahat etsin saglikojgina gidip bebegin hareketlerini hissedemedigini ve kalp atisini duymak istedigini soyle endişelenme genede hissedersin uyandığında karnında pit pit bireyin attığını hissediyormusun