Azra8Engin merhabalar bu testi şehir hastanesinde mi yaptırdınız. Şöyle ben şehir hastanesinde yaptırmıştım betam düşük gelmişti benimde betam 16 idi neyse sonuc ıcın gittiğimde doktor cok kötü konuştu işte yüksek ihtimalle genetk hastalığı var falan dedi amniyosentez önerdiler ben kabul etmedim aynı güm gittim fetal dna ıcın kan verdn fetal dna nım doğruluk oranı ıkılı teste göre cok daha yüksek. Ve fetal dna sonucum temiz geldi cok sukur… snrasınsa baskandoktora gittim profa gittm alaksı yok dedi beta düşüklüğü genetk hastalığı var denmez dedi. Bebeğin sapasağlam hıc korkma dedi.